sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Roskapuhetta! (osa I)

Aurinkoista sunnuntaita Pohjois-Englannista!

Tämän päivän agendassa on ihkaensimmäinen empties-tyylinen postaus. Rakastan empties-videoita Youtubessa. Halukkuus ostaa loppuunkäytetty tuote uudelleen kertoo paljon tuotteesta kuin myös se, mikäli sitä ei tee mieli ostaa. Jos minä haluan ostaa jonkin jo aiemmin kokeilemani tuotteen uudelleen, se on todella paljon se. Vaikka tykkäisin jostain tuotteesta, tykkään vielä enemmän kokeilla minulle ennestään tuntemattomia tuotteita, minkä takia en aina välttämättä osta sitä tuttua ja turvallista. Katotaan, että mitä tästä tulee.

Otin kuvat pakkauksista kahdessa osassa. Alla ensimmäinen tuote-erä.


Arviot menevät vasemmalta oikealle.

Superdrug Hairspray (firm hold) (300ml; £0.79)
En ole, kaveriani lainaten, "hiushärpäkeihminen", joten en halua satsata arvokkaisiin hiustenhoitotuotteisiin. Superdrugin omat tuotteet ovat siksi minulle aivan sopivia, puhumattakaan siitä, että ne ovat BUAV-hyväksyttyjä ja useimmiten vegaaneille ja aina kasvissyöjille soveltuvia. Mielestäni tämä hiuskiinne toimii ihan siinä missä kalliimmat ja tunnetummat merkit. Se ei tee hiuksista kokkareisia tai 'rapeita'. Tämä on luottohiuskiinteeni ja olen käyttänyt tätä jo päälle pari vuotta. Olen siis ostanut tätä monta kertaa aikaisemmin ja nytkin varastossa on pari purkkia odottamassa.

Superdrug Vitamin E Gentle Eye Make-up Remover (100ml; £2.99)
Tästähän minulla taisikin olla aiemmassa ihonhoitopostauksessani jo puhetta. Se oli ihan kiva, mutta ei loistava meikinpuhdistaja. Vaikka tällä yrittäisi poistaa kaiken silmämeikin, todennäköisesti kovankin yrityksen jälkeen jää vielä jonkin verran etenkin rajausjäänteitä. Tällä hetkellä poistan meikkini manteli- ja kookosöljyillä, ja se toimii mielestäni paremmin. En siis aio ostaa tätä tuotetta uudelleen.

Natio Lavender and Rosemary Hand and Nail Cream (75ml; RRP £6)
 Natio on australialainen merkki, jonka tuotteet ovat huulimeikkejä lukuunottamatta vegaanisia. Ostin tämän lahjapakkauksena koordinoivan tuoksun kanssa aika kauan sitten Debenhams-tavaratalosta. Tämä käsivoide oli ihanan, mutta aika voimakkaan tuoksuista. Tykkään sekä rosmariinista että laventelista, joten se sopi minulle. Se imeytyi käsiin todella nopeasti, todennäköisesti johtuen voiteen kevyestä koostumuksesta. Koska ihoni on todella kuiva, tämä oli useimmiten liian kevyt voide minun käsilleni. Jouduin laittamaan sitä joskus useitakin kertoja päivässä ilman toivomaani vaikutusta. Siksi en aio ostaa tätä uudelleen, mutta suosittelen tätä vain kevyttä rasvausta kaipaaville.

The Body Shop Aloe Gentle Exfoliator (75ml; £9)
Mulla on vähän viha-rakkaussuhde The Body Shopia kohtaan. Tykkään tietysti siitä, että se kampanjoi sekä eläinten että ihmisten oikeuksien puolesta, mutta toisaalta mua ärsyttää niiden emoyhtiö hirveästi. Monet kokeilemistani TBS:in meikeistä ovat erityisesti korkeahkon hintansa takia olleet pettymyksiä, mutta heidän ihonhoitotuotteensa ovat yleensä aika hyviä. Yleisesti ottaen tykkään tämän Aloe-sarjan tuotteista. Tämäkin oli siis ihan toimiva, mutta mielestäni se ei ole yhdeksän punnan arvoinen. Jos se olisi alennuksessa tai tarjouksessa, niin sitten saattaisin ostaa.

Superdrug Anti-Perspirant Deodorant (250ml; £1.29)
Luottotuote. Toimii, olen käyttänyt tätä jo pitkään ja varastossa on pari pulloa.

Osa II ilmestyy pian. Stay tuned!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti