lauantai 15. helmikuuta 2014

Lovelula Beauty Box: helmikuu 2014 (EOS, GlamGlow, Dr Bronner, MyChelle)

Kuukauden luonnonkosmetiikkapaketti on taas saapunut kotiini - Britannian kotiini, nimittäin. Olen edelleen Suomessa työmatkalla, mutta poikaystäväni vastaanotti kuukausittaisen Lovelula-tilaukseni ja lähetti sen sisällöstä kuvan.

Lovelula on ainoastaan luonnonkosmetiikkaa myyvä brittinettikauppa. Se toimittaa veloituksetta ulkomaillekin, joten ei kun shoppailemaan! Näitä kauneusbokseja on heillä joskus erikseen myytävänä ja yleisesti ottaen Lovelulassa on mahtava valikoima luonnonkosmetiikkaa.

Tässä helmikuun boksi:



EOS Lip Balm (Strawberry Sorbet)
Minä olen suuri huulirasvafani, joten huulivoiteet ovat aina tervetulleita. Minulla on jo näitä EOS-rasvoja pari, Lemon Drop ja Fresh Mint, joten onneksi boksissa oli mansikkainen versio. Jää nähtäväksi miten hyvin tämä kosteuttaa huulia. Ainakin mintussa ja sitruunassa on jonkin verran eroja, joten mansikkasorbetin kohtalo selvinnee vain kokeilemalla.

GlamGlow Youth Mud Face Mask
Olin todella innoissani nähdessäni deluxe-näytteen tästä legendasta. Olen monet kerrat pyöritellyt GlamGlow'ta nettikauppojen ostoskoreissa, mutta en ole kuitenkaan uskaltanut vielä ostaa. En niinkään siksi, että epäilen sen toimivuutta. Lähinnä siksi, että yleisesti ottaen inhoan naamioita, jotka pistelevät ihoa. En vaan tykää siitä yhtään. En malta päästä kokeilemaan itse, että mitenkäs ihanan pehmeä ja puhdas iho GlamGlow'lla saadaankaan aikaan.

MyChelle Sensitive Skin-näyte
Jaa, enpä oikeastaan tiedä mikä tämä on sen tarkemmin! Muistaakseni olen kokeillut jotain MyChellen näytteitä aiemminkin. Jostain syystä olen nähnyt kautta blogien huonoja arvosteluita merkin tuotteista! Stay tuned...

Dr Bronner's Rose Castille Soap
Tähän boksiin on ladattu aikamoiset hypetetyt tuotteet. Onneksi en olekaan vielä kokeillut tätä, vaikka se(kin) on aikamoinen kosmetiikkalegenda. En voi tässä vaiheessa muuta sanoa, kuin että kivaa! Olen tosin kuullut ristiriitaisia kommentteja tämän hajusta. Onko teillä kokemuksia siitä?

Yleisesti ottaen olen helmikuun boksiin tyytyväinen, vaikka siinä yksi näyte vähemmän onkin verrattuna parin viime kuun boksiin.

Mitä mieltä te olette?

4 kommenttia:

  1. Mahtava tuo poikaystäväsi ele :D

    En ole tajunnut, että GlamGlow on luonnonkosmetiikkaa! Tuo naamio on kiinnostanut jo pitkään, ja olen itsekin laittanut sen useamman kerran ostoskoriin nettikaupoissa, mutta jättänyt kuitenkin tyyriin hinnan vuoksi ostamatta. Joskus aion sitä vielä kyllä kokeilla. Kerro sitten mitä tykkäsit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, pitää raportoida miten naamion käy. Vähän itseasiassa pelottaa, että jos ihastun siihen niin paljon, että on pakko ostaa kokonainen purkki...

      Poista
  2. Ehkä vähän vaatimaton sisältö,mut ihan kiva =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei ollut yhtä paljon tavaraa kuin esim. parissa viime boksissa, mutta toi GlamGlow kiinnostaa niin paljon, että ei haittaa.

      Poista