maanantai 23. syyskuuta 2013

Päivän meikki: Luonnollinen meikki lähinnä MUA:n ja E.L.F:in tuotteilla

Teen töitä tänään kotona, joten en malta olla postaamatta mun päivän lookkia. Ai niin, ja jos joku nyt ihmettelee, että miksi olen meikannut vaikka työskentelen kotona - mulla on tänään asioita hoidettavana kaupungilla. En meikkaa silloin, kun olen vain kotona koko päivän.


Sori kuvan hämäryys. Otin kuvan kyllä ikkunan äärellä, mutta tänään on harmaa päivä, joten valo ei tahdo riittää. Tein tarkoituksella halpismerkkimeikin, koska olen jättänyt edulliset luomivärini täysin huomiotta viime aikoina. MUA:n Undressed-paletti on tunnetustu Urban Decayn Naked-paletin neljän punnan vastine. Paletin luomiväreissä on hyvä väripigmentti, ne ovat helppo häivyttää ja säilyvät hyvinä pohjustuksen kanssa ainakin kahdeksan tuntia. Suosittelen tutustumaan! Olin myös unohtanut miten hyvä E.L.F:in Flawless Finish-meikkivoide on. Se on mulle vain vähän kuivahko, mutta hellällä kädellä sen saa toimimaan.

Tuotteet:

E.L.F. Studio Flawless Finish Foundation (Sand)
E.L.F. Studio Maximum Coverage Concealer (Sand)
E.L.F. Studio Eyebrow Kit (light & medium)
NYX Creme Blush (Glow)
E.L.F. Studio Blush (Blushing Rose)
Too Faced Shadow Insurance (MUA:n ja ELF:in pohjustajat ei toimi mun luomilla valitettavasti)
MUA Undressed Palette
Collection Work The Colour Eyeshadow Pencil (Midnight Glam)
MUA Extreme Volume Mascara
MUA Lipstick (väri no. 11)

Hyvää alkuviikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti