maanantai 3. kesäkuuta 2013

E.L.F-ostokset

Meikkialeostosteni esittely vain jatkuu. Tänään minulle tuli E.L.F-tilaus, jonka laitoin menemään viime torstaina. Tilaus maksoi £15 ilman postikuluja ja sain kaikki tuotteet puoleen hintaan.

Tilasin siis nämä ihanuudet:


Cream Blush in Vixen
Cream Blush in Heartbreaker
Flat Eyeliner Brush
Mineral Lipstick in Ripe Rose
Nail Polish in Fire Coral
Nail Polish in Plum
Eyelid Primer in Champagne


Mineral Lipstick in Ripe Rose; Cream Blush in Heartbreaker; Cream Blush in Vixen


Minulla on ennestään yksi ELFin mineral-huulipuna (Rustic Brick). Tykkään sen koostumuksesta ja väristä tosi paljon, joten olen halunnut tilata enemmän näitä mineral-sarjan huulipunia. Tämä Ripe Rose on tumma rusehtavan punainen ja sopii hyvin juhlakäyttöön. Minulla on joku viehätys näihin rusehtaviin huulipuniin, koska tunnun ostavan niitä suhteellisen usein huomioiden miten vähän käytän huulipunia. Tykkään tosin painella huulipunaa kevyesti huulivoiteen päälle antamaan ihan vähän väriä arkenakin, joten tämäkin huulipuna päässee sellaiseen käyttöön. Tiesin myös ennestäni tykkäävän näistä poskipunista. Minulla on saman Studio-sarjan cream-poskipuna Tease ennestään, joten halusin lisää eri sävyjä. Koska Tease on hyvin nude poskipuna, halusin kokeilla seuraavaksi jotain vähän rohkeampaa. Heartbreaker on suloinen barbipinkki, jota tulen varmasti käyttämään kesällä paljon. Se sopii täydellisesti yhteen uuden B. Complete-kynsilakkani kanssa. Tumma Vixen on ainutlaatuinen poskipuna meikkikokoelmassani. Innostun käyttämään sitä enemmän varmaan syksymmällä, kun tekee mieli käyttää tummempia ja maanläheisempiä värejä. Minulla on ennestään myös ELF-siveltimiä ja kynsilakkoja. Silmämeikinpohjustaja on minulle tosin uusi tuttavuus. Olen kuullut siitä niin paljon hyvää, että odotukseni ovat korkeahkot...

Kyllä nyt on taas testattavaa. Avomieheni on tällä hetkellä parin viikon työmatkalla, joten onneksi uudet kosmetiikkalöydökseni viihdyttävät minua sillä välin.

Mukavaa maanantaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti