lauantai 20. heinäkuuta 2013

Minihaalinta

Pitää postata viikonlopun kunniaksi kuva hyvin pienestä minihaalinnastani. Laulan kuorossa, ja meillä on konsertti tänään (iik). Väriteemamme asuissa on musta ja punainen. Olen aiemmin vältellyt klassisia Marilynin punaisia huulia, sillä en ole rohkea huulimeikeissäni. Tällä kertaa ajattelin räjäyttää pankin ja vihdoinkin kokeilla tätä meikkiklassikkoa! Minulla on punainen huulipuna ennestään kyllä (jota en ole siis koskaan käyttänyt julkisesti...), mutta tarvitsin tietenkin siihen käyvän huultenrajauskynän. Menin siis pikaisille ostoksille Superdrugiin eilen, josta ostin kuvan tuotteet.

B. Complete Long-lasting Nail Polish in Matador; B. Precise Gel Eyeliner in Black; MUA Lip Liner in Red Drama

Punaiset huulet tarvitsevat seurakseen samansävyiset kynnet, tietysti. Olen onnistunut välttämään sitä näemmä myös kynsilakoissani, joten minun piti ostaa uusi lakkakin. Geelirajauksen ostin ihan vaan spontaanisti, kun se oli tarjouksessa. Aion käyttää sitä kuitenkin konserttilookissani, sillä teen silmämeikiksi myöskin klassisen smokey eyen paljon viime aikoina blogissa vilahdelleella Too Faced Matte Eye Collection-paletilla. Huulimeikin tekoa harjoittelinkin jo eilen ja samalla testasin tämän rajauskynän ja huulipunani kestävyyttää. Molemmat ovat MUA:n tuotteita, jotka ovat  äärimmäisen edullisia; sekä rajauskynä että huulipuna maksoivat yhden punnan kumpainenkin. MUA on  tavallaan brittivastine E.L.F:ille. Halpojen hintojen ei kannata antaa hämätä, sillä osa niiden tuotteista voi olla todellisia helmiä. Esimerkiksi, eilen join suuren kupillisen teetä huulet punattuina, ja vaikka väri haalistui vähän, se haalistui tasaisesti ja erittäin vähän. Olin todella yllättynyt meikin kestävyydestä. Se tuntui kestävän puhumisen ja laulamisenkin useamman tunnin ajalta. Tänään laitan sen kunnon testiin kuumassa teatterissa, jossa ei kuulemma jostain ihmeen syystä ole ilmastointia...

Toivottavasti teillä on hyvä viikonloppu! Seuraavan kerran varmaan palailen kertomalla, miten tein koko konserttimeikkini.

P.S. MUA:n verkkokauppa toimittaa ulkomaille ja niillä on tällä hetkellä 50% ale. Itse laitoin tilauksen menemään eilen, joten uusi haalintapostaus lienee tulossa piakkoin...

2 kommenttia:

  1. Voi että, mä olen kyllä vähän kateellinen kaikesta tuosta ihanasta kosmetiikasta joka sulla on helposti saatavana! :)

    VastaaPoista
  2. Onneksi nettikaupat on olemassa ja monet toimittaa ympäri maailman! Tosin joidenkin tuotteiden netistä tilaaminen voi olla todellista arpapeliä...

    VastaaPoista