lauantai 16. marraskuuta 2013

Lovelula Beauty Box: marraskuu '13 (Cowshed, REN, Weleda, herbfarmacy)

Olin viime kuun Lovelula-boksiin karvaasti pettynyt saatuani yhden täysikokoisen tuotteen ja neljä pientä näytepussukkaa. Annoinkin siitä firmalle palautetta ja niin varmaan teki moni muukin tilaaja, sillä tämän kuun boksi on kertakaikkisen ihana. Lovelula-boksissa on yleensä neljä tuotetta, mutta tämän kuun pakkauksessa niitä tuli viisi: kaksi täysikokoista tuotetta ja kolme deluxe-näytettä. Nam. 

Yleensä esittelen ja arvostelen molemmat kauneusboksitilaukseni samassa postauksessa, mutta koska boksissa tuli tosiaan yksi tuote normaalia enemmän, on järkevämpää tehdä postaus kummastakin laatikosta erikseen.



Olen pahoillani huonosta kuvanlaadusta! Otin sen kännykällä, koska digipokkarini on teillä tietämättömillä...

Sain paketin jo kuun alussa, joten olen testaillut kaikkia tuotteita parisen viikkoa.

Cowshed Cow Herb Restoring Hand Cream
Käsivoiteet ovat aina tervetulleita meikäläisen kosmetiikkavarastoon. Tämä on päässyt yöpöydälleni, joten rasvaan käteni Cowshedillä ennen nukkumaanmenoa. Merkille tyyppiliseen tapaan siinä on voimakas tuoksu, enkä erityisemmin pidä omistamani Cowshedin selluliittivoiteen tuoksusta, mutta tämän käsivoiteen tuoksusta onneksi tykkään! Se on sekoitus laventelia ja fenkolia, mutta mielestäni siinä on myös pieni sitruunainen vivahde. Ehkä bergamottimainen. Voide on kevyttä ja nopeasti imeytyvää. Jos käteni olisivat tällä hetkellä superkuivat, tämä ei todennäköisesti olisi tarpeeksi kosteuttava voide. Se sopii paremmin ehkä normaalille iholle tai hieman kuivalle. Tämä on hyvä lisä voidevarastooni, sillä ihonhoitosuosikit-videossani esittelemäni The Body Shopin hamppuvoide on omiaan tehokosteuttamaan käsiäni tarpeen mukaan.

REN Neroli and Grapefruit Body Wash ja Body Cream
Kiljahtelin innosta saadessani peräti kaksi saman tuoteperheen REN-tuotetta. Minusta on kouliutumassa vannoutunut REN-fani, ja olen hypistellyt kauppoihin ilmestyneitä lahjapakkauksia. REN ei petä tälläkään kertaa. Sekä suihkugeeli että vartalovoide tuoksuvat ihanan hedelmäisiltä, mutta eivät ultramakeilta. Suihkueelistä en osaa sanoa sen enempää, sillä se on ihan juuri sellaista kuin suihkugeelit yleensäkin. Hyvin pesee. Ihoni tykkää ja tuoksuu kivalta sen jälkeen. Vartalovoiteen voisin kuvitella sopivan monelle eri ihotyypille, sillä se on Cowshedin käsivoiteen tapaan kevyttä. Harmikseni tosin se muodostaa tahmaisen kelmun ihon päälle, jos sitä levittää vähän runsaammin. Varovainen siis kannattaa olla.

Weleda Oat Replenishing Shampoo (Dry & Damaged Hair)
Tutustumiseni luonnonkosmetiikan hiustenhoitoon jatkuu (ks. haalimani Laveran hiustuotteet)! Myönnän, että olen kovin huono arvostelemaan hiustenhoitotuotteita. En oikein tiedä niistä mitään, enkä välitäkään hiusteni kunnosta samoin kuin vaikkapa ihonhoidosta. En tosin tarkoita sitä, että en välittäisi hiuksistani ollenkaan, mutta kauneusrutiineista olen laiskin hiusten kanssa. No kuitenkin. Kaurashampoo tuntuu tekevän tehtävänsä hiusteni puhdistamisen suhteen, mutta minun kuivia hiuksiani se ei mielestäni kosteuta tarpeeksi. Käytän tämän deluxe-näytteen loppuun, mutta tuskin ostan kokonaista putelia tilalle.

herbfarmacy Mallow Beauty Balm
Herbfarmacy on minulle ennalta kokeilematon merkki. Beauty Balm on tuhtia tavaraa. Vaikka sitä on pikkuruisessa purkissa vain 15 grammaa, sitä lämmitetään sormella irti purkista ihan himpun verran kookospähkinäöljyn tapaan. Se levitetään ohuesti kasvoille. Se tuntuu tavallaan öljymäiseltä, mutta hieman tahmealta. Se on hyvin kosteuttava, joten olen tykännyt käyttää sitä erityisesti yövoiteena. Olin ihan rakastunut tähän voiteeseen, kunnes näppylöitä alkoi tulla. Erityisesti mun leukaan on ilmaantunut melkein joka toinen tai kolmas päivä uusi finni, mikä on mulle hyvin epätyypillistä. Mulla ei ole näppylöitä melkein ikinä! En ole varma, johtuuko se nimenomaan tästä voiteesta vai esim. PMS:stä vai mistä, mutta olen ollut ihan kummissani mun ihon käyttäytymisestä. Nyyh. Toivon, että epäpuhtaudet johtuvat hormoneista, eivätkä tästä valtavan kosteuttavasta voiteesta!

Oletteko te kokeilleet mitään näistä tuotteista? Mikä teidän kokemuksenne niistä on?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti