perjantai 4. huhtikuuta 2014

Eka kerta: Sleek CC Cream

Taas sitä on tullut hypättyä yhden trendin kelkkaan. Kävin nimittäin eilen haahuilemassa Superdrugissa ja Bootsissa siltä varalta, että Sleekin sivuille ilmaantunut Del Mar Vol. 1 olisi jo kivijalkakaupoissa. Ei valitettavasti ollut, mutta ostin lohdukkeeksi aiemmin silmäilemäni Sleekin CC-voiteen.


Pakkauksessa lukeekin olennaisimmat tiedot. Voide on saatavilla neljässä eri sävyssä: fair, light, medium ja dark. Tuotetta yhdessä pakkauksessa on 25 milliä (!!) ja se maksaa £8.99 eli olisiko noin 10-11 euroa. Kyseessä on mielestäni siis suhteellisen hintava tuote verrattuna siihen, miten vähän pakkaus voidetta sisältääkään.

Kokeilen uusia meikkituotteita aina sellaisina päivinä kun olen vain kotona. Tänään kirjoittelen väikkäriä kotoa käsin, joten perjantait ovat usein myös uusien tuotteiden testauspäiviä. Alla vertailukuva, jossa vasemmalla olen täysin meikittä (älkää säikähtäkö) ja oikealla minulla on vain tätä CC-voidetta. Yritin saada valotuksen ja muut variaabelit kohdalleen kuvia ottaessa, mutta nämä kaksi ovat lähin pari kymmenistä ottamistani kuvista. En halunnut muokkaillakaan mitään, että se ei vääristä ihoni ulkonäköä liikaa.


Eikö näytäkin hyvältä?! Voiteen koostumus on lähempänä meikkivoidetta kuin esimerkiksi BB-voidetta ja niin on kyllä lopputuloskin. Näistä kahdesta kuvasta sen nimenomaisen 'colour correcting'-piirteen näkee todella selkeästi. Mun meikitön iho on  punainen ja jotenkin ärtyneenkin sävyinen kun taas se näyttää CC-voiteen jäljiltä todella tasaiselta, kauniilta ja virheettömältä. Ensituntuman perusteella voide vaikuttaa myös tarpeeksi kosteuttavalta minunlaisille korppuihoisillekin. 

Ensivaikutelman perusteella olen todella onnellinen tästä ostoksesta!

Seuraavaksi metsästämään Sleekin muita kevään uutuuksia...

6 kommenttia:

  1. Vautsi! Tulipa tasaisen ja hehkuvan näköinen iho!

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! Katoin itekin, että mitä ihmettä mun iholle on tapahtunut :D!

      Poista
  2. Kylläpä näyttääkin hyvältä! :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mun ilme oli just tollanen ku tuo sun hymiö kun tutkailin lopputulosta peilistä :D!

      Poista