perjantai 10. tammikuuta 2014

Lovelula Beauty Box: tammikuu'14 (BiOrganics, Balance Me, Konjac Sponge, John Masters Organics)

Sain pari päivää sitten vuoden ensimmäisen kauneusboksini eli luonnonkosmetiikkaan erikoistuneen Lovelula-verkkokaupan kuukausittaisen tilauksen. Siinä tuli jälleen oikein mieluisia juttuja. Vaikka itse boksia ei voi tilata Britannian ulkopuolelle, kaikki tuotteet on ostettavissa Lovelulasta. Se toimittaa ilmaiseksi ulkomaillekin!


Konjac Puff Sponge (kaikille ihotyypeille sopiva)
Olen mieluillut konjac-sientä tässä parisen kuukautta, mutta en vaan tullut hankkineeksi. Olin siis todella iloinen saadessani sellaisen tämän kuun boksista! Sieni on hyvin hellävarainen, ja olen käyttänyt sitä kasvojen puhdistuksen toisessa vaiheessa. Ensimmäisessä puhdistusvaiheessa puhdistan kasvoni manteliöljyllä ja toisessa vaiheessa seuraan toisella puhdistusaineella (esim. Organic Surgen Gentle Cleansing Lotionilla tai Body Shopin E-vitamiinikasvosaippualla), jota olen siis levittänyt ja hangannut konjac-sienellä. Lopputuloksesta tulee oikein miellyttävä ja iho tosiaan tuntuu siltä, että päivän liat ovat lähteneet. Olen oikein tyytyväinen tähän tuotteeseen.

BiOrganics Balance Hair Shampoo ja Salon Secret Elixir Hair Perfecting Oil
Tässäpä on taas mulle ennalta tuntematon merkki. Shampoon pitäisi tasoittaa juurten ja latvojen kuivuutta ja rasvaisuutta niin, että kumpikaan osa hiuksia ei ole toista kuivempi tai rasvaisempi. Pyyhekuiviin hiuksiin laitettavan hiusöljyn luvataan puolestaan lisäävän kiiltoa ja yleistä hiusten hyvinvointia. Olen käyttänyt tätä komboa muutaman kerran ja olen aivan täysin rakastanut molempiin tuotteisiin. Ne tuoksuvat hyvin neutraaleilta, joten ne sopivat erinomaisesti hajuherkille ihmisille. Hiukseni ovat olleet supersilkkiset, pehmeät ja kiiltävät näiden tuotteiden ansiosta. Minua oikein himottaa päästä testaamaan lisää samaisen merkin tuotteita, esimerkiksi tuuheuttavaa shampoota ja hoitoainetta. Suosittelen todella paljon kokeilemaan!

Balance Me Rose Otto Body Cream
Miedon ruusulta tuoksuva vartalovoide tutulta merkiltä. En ole itseasiassa vielä kokeillut tätä. Mun pitää kuluttaa ensin muita vartalovoiteita pois.

John Masters Organics Blood Orange & Vanilla Body Milk
Oli kiva saada taas John Masters-näyte. En ole koskaan kokonaisia tuotteita merkiltä  omistanut, mutta parin näytteen perusteella tämä vaikuttaa todella laadukkaalta merkiltä. Säästänen tämänkin näytteen esim. reissulle mukaan.

Miltä teidän mielestä tämän kuun Lovelula vaikuttaa? Itse tykkään tosi paljon ja oli tarpeellista saada pitkähköstä aikaa hiustuotteitakin.

Hyvää viikonloppua kaikille! Yritän saada huomenna kuvattua muutaman videonkin varastoon kun olen pitkästä aikaa valoisan aikaan kotona ja minulla on aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti