perjantai 7. maaliskuuta 2014

Olen hengissä! Ihan pieni päivityspostaus.

Moi kaikille!

Halusin tehdä ihan lyhyen tervehdyspostauksen, kun sekä täällä blogissa että Youtube-kanavallani on ollut kovin hiljaista viime aikoina.

Olen siis viidettä viikkoa Suomessa tekemässä kenttätyötä väitöskirjaani varten. Onneksi olen saanut sen vihdoin päätökseen ja palaan Britannian kotiini maanantaina, ja elämäni normalisoituu taas. En ole osannut pyörittää tätä kauneusbloggailua ja -vloggailua normaaliin tapaan vanhempieni luona, koska normaalit tavarani ja elintapani ovat omassa kodissani. Luulen, että olen kovin urautunut vakituiseen kirjoitus- ja kuvausympäristööni sen verran, että en ole vain saanut täällä inspistä.

Olen tosin pohtinut postaus- ja videoaiheita. Aion ainakin täällä blogin puolella esitellä Lumene-haalintani ja tehdä joka tuotteesta miniarvostelut, nyt kun olen niitä tässä kuukauden aikana hyvin malttanut testaillakin pienemmän mukanani olevan meikkivalikoiman vuoksi! Olen hankkinyt myös muutaman muun tuotteet, jotka eivät ole yhtä helposti Britanniassa saatavilla, jotka varmasti mainitsen jossain yhteydessä lähitulevaisuudessa.

Youtuben puolella odotan innolla pääseväni kuvaamaan videon, jossa vertailen eri BB-voiteita. Olen kevyiden meikkipohjien hamstraaja, joten materiaalia olisi vaikka pariinkin videoon.

Toivottavasti teillä menee hyvin. Mukavaa kevättä kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti