maanantai 18. elokuuta 2014

Video: Värikäs Pride-meikki Sleekin Rio Rio-luomiväripaletilla

Asuinkaupungissani on Pride tänä viikonloppuna. Minä osallistun kuoroni kanssa Pride-paraatiin, laulaen ja tanssien Sister Act-musikaalista tuttua Deeper Love-biisiä ja Pharrell Williamsin Happy'ä. Kokeilin pari päivää sitten tehdä tapahtumaan sopivaa meikkiä Rio Riolla, mikä on mitä osuvin paletti meikin teemaan. Meikkailun vaiheet ja lopputuloksen voit halutessasi katsoa videolta.




~ * ~ * ~ SLEEK-ALEKOODI! ~ * ~ * ~ 

 Sleekin sivuilta saa tällä hetkellä kolme tuotetta kahden hinnalla tarjouskoodilla sleek342
Tarjous voimassa perjantaihin 22.8. saakka. 

 ~ * ~ * ~ * ~ 
 Antakaa palautetta ja tilatkaa! Kiitos kun katsoit :). Olen nykyään myös Instagramissa nimimerkillä aivojentuuletusprojekti.



 ~ * ~ * ~ * ~ * ~ 

 Tuotteet 

 Kasvot 

 Wet n' Wild Cover All Concealer Palette
 Sleek MakeUp CC Cream (Light) 
Silk Naturals Neopolitan HD Blush Palette 
Sleek MakeUp Face Form Blush & Contouring Palette (Light) 
Detrivore Blush (Concubine) 

Silmät

 theBalm Put A Lid On It-luomivärinpohjustaja 
E.L.F. Eyebrow Kit (Medium) 
ArtDeco Lash & Brow Gel 
NYX Jumbo Pencil (Milk) 
theBalm Meet Matt(e) Nude Eyeshadow Palette 
Detrivore Blush (Concubine) 
Sleek MakeUp I-Divine Rio Rio Eyeshadow Palette 
Urban Decay Glinda Eyeshadow Palette 
Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencil (Rockstar) 
essence I ❤ Extreme Crazy Volume Mascara 

 Huulet 

Lord&Berry Kissproof Lip Liner (Bloom) 
Bite Beauty Luminous Creme Lipstick Duo (Palomino/Violet)

5 kommenttia:

  1. Hee, tosi hauska video ja upea meikki! Rio Rio sopii kyllä tuohon tarkoitukseen kuin nunnat luostariin! ( :p olepas minä nyt hauska)

    VastaaPoista
  2. Iiiiiihana meikki! Ihana kun joku osaa rokata kirkkaita värejä, itelle ne on tullut vaan teatterin muodossa tutuksi, en vaan uskaltaisi kulkea niissä missään muualla kuin lavalla :)

    Heinäkuussa taisinkin kommentoida sinulle että itse himoitsin sitä Arabian nights-palettia. Noh, tarjouksen myötä se on nyt matkalla minulle, tosin vähän mutkan kauttta kun tilasin sen avomiehen kautta kun hän asuu tämän kesän Englannissa. Säästettiin vähän postikuluissa tosin nyt joudun odottelemaan muutaman viikon ennenkuin saan tuotteet käsiini. Tilaukseen lähti siis Arabian Nights-paletti, toi prikulleen sama korostus -ja varjostuspaletti sekä silmämeikinpohjustuspaletti. Pohjustuspaletista olin lukenut vähän huonoja arvosteluja, mutta uskoisin niiden toimivan loistavina voidemaisina pohjina luomiväreille.

    Ihanaa alkavaa syksyä sinulle Henna!
    P.S Lisää videoita, varsinkin se höpöttelyvideo oli tosi kiva ja ihanan rento :)
    P.P.S Mainitsit edellisellä videolla Wicked-musikaalin. Olen jo toistamiseen menossa katsomaan sitä Lontooseen ens kuussa. Can't wait! ;)

    -pahvikirahvi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanasta kommentistasi! Kiitos, kun viitsit kirjoittaa noin pitkästi :).

      Ei ole mullakaan pokkaa ihan näin räväkässä meikissä kulkea ihmisten ilmoilla normaalisti, mutta Pride'in varjolla on oikein lupa tällä kertaa! Yritän tosin silloin tällöin venyttää mukavuusaluettani, jotta en kangistuisi kaavoihini liikaa.

      Toivottavasti saat sen pohjustuspaletin toimimaan! Mulla ei ole sitä, mutta olen myös lukenut samantyyppisiä arvosteluita kuin sinä. Arabian Nights ja kasvopaletti toimivat varmasti! Arabian Nights on varmasti tosi monipuolinen paletti, vaikka se ei nyt mun sydäntä saakaan läpättämään yhtä paljon kuin jotkut muut. Sleekin meikkipromokuvat siitä näyttivät tosin aivan mielettömän upeilta! Meinasin jo hairahtua, mutta päätin sitten kuitenkin, että pysyn sanoissani olla hankkimatta sitä :D. Sitten kunhan olet saanut tuliaiset ja testaillut niitä, niin jätä ihmeessä kommentti. Olisi kiva kuulla, että mitä tykkäät niistä.

      Mun tavoitteena on tehdä yksi video per viikko! Niitä on hauska tehdä, mutta kuvaaminen ainakin mulla vaatii oikeanlaisen mielentilan, jotta olen tyytyväinen lopputulokseen. Oppia ikä kaikki...

      Aivan mahtavaa syksyä myös sinulle ja kiitos blogin seuraamisesta! :) :)

      Poista
    2. P.S. Nyt kyllä sait mut Wickedillä tosi kateelliseksi! Oi oi oi! Mulla on ollut kunnon Wicked-kausi pari-kolme viikkoa jo. Oon kuunnellu soundtrackia joka päivä! NAUTI! ❤

      Poista