tiistai 24. joulukuuta 2013

Joulukalenterin luukut 22-24 ja joulutervehdys

Joulutervehdys täältä lämpöasteisesta Britanniasta!

Surukseni olen nyt avannut kaikki kauneusjoulukalenterini luukut! Tässäpä kuva kolmen viimeisen luukun tuotteista.


Toissapäiväisestä luukusta sain Neomin Complete Bliss Morroccan Blush Rose-käsivoiteen. Olen muutaman kerran käyttänyt sitä, enkä ole toistaiseksi ainakaan ihan hirveästi tykännyt siitä. Olen aiemmin käyttänyt Neomin toista käsivoidetta, jonka ongelmana oli tahmaisuus. Tässä ruusuvoiteessa vaikuttaisi olevan sama vika, mutta se tuntuu tahmaaman jopa enemmän - jopa aivan pikkuruisesta määräst voidetta.

Eilisestä luukusta paljastui yksi minun odotetuimpia tuotteita, eli legendaarinen Weledan Skin Food-voide, jota suositellaan käytettäväksi erityisesti kehon kuivimpiin kohtiin. Olen kerran käyttänyt tätä käsivoiteena, ja tykkäsin siitä kyllä. Jostain muistaakseni luin, että Skin Food on Victoria Beckhamin HG-tuote!

Jouluaaton luukusta ei valitettavasti tullut mieluista tuotetta, sillä sain Himalayan Detox Salts-kylpysuolaa. Jos kävisin vielä kylvyissä, niin toki tykkäisin tästä, mutta nykyään mulla ei ole sille käyttöä.

Toivottavasti teillä lukijoilla on/oli (jos luette myöhemmin) ihana jouluaatto! Minä ja avokkini vietämme joulua vasta joulupäivänä, kuten täällä on tapana. Viime vuonna vietimme sitä jouluaattona, joten tänä vuonna on joulupäivän vuoro. Avokkini ei tosin aasialaisten sukujuurtensa takia ole juuri koskaan viettänyt joulua aiemin ja minä puolestaan en ole jouluihminen, joten joulumme on kaikkea muuta kuin perinteikäs. Me emme myöskään syö kinkkua tai kalkkunaa, joten jouluateriammekin on hyvin epäjoulumainen. Aiomme tehdä alkupalaksi bruschettoja, joiden päällä on täytettyjä sieniä, pääruoaksi munakoisomoussakaa ja jälkiruuaksi Michelin-kokin Tom Kerridgen appelsiinikakun.

Tänään jouluaattona aion katsoa Lumiukon ja Rare Exportsin. Illemmalla menemme avokin ystävien luo heidän järjestämiinsä joulunyyttäreihin.

Tunnelmallista ja rentouttavaa joulua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti