keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Esittelyssä NYX Sweet Temptations Butter Gloss Set

NYX-tutkimusmatkani jatkuu. Tilasin Butt Naked Turn the other cheek-setin kanssa myös kolmen butter gloss-huulikiillon setin nimeltään Sweet Temptations. Vastaavanlainen setti on myös neutraalimmissa sävyissä, mutta tykästyin juuri tähän Sweet Temptationsiin. Siinä on sävyjä, joita minulla ei ollut huulikiiltorintamalla aiemmin, vaikka ei näitäkään räväköiksi voi kuvailla!


Setin kiillot ovat nude persikan ja korallin risteytys Apple Strudel (vasemmalla alla), hyvällä tavalla haalea, nude vaaleanpunainen Eclair (keskellä alla) ja omenanpunainen Cherry Pie



Järjestys sekä ylhäällä että alhaalla, vasemmalta oikealle, ylhäältä alas: Apple Strudel; Eclair; Cherry Pie


Huulilla Apple Strudel ja Eclair eivät eroa hirveästi toisistaan, mutta yhtäaikaisesti verratessa huomaa, että ne ovat silti erisävyiset nudet. Cherry Pie on puolestaan helppo tapa meikata punaiset huulet arkena. Huulilla sävyt eivät myöskään näytä yhtä pigmenttisiltä kuin kädellä, mutta se toki riippuu myös jokaisen huulten luonnollisestakin pigmentistä.

Butter gloss-kiillot tuntuvat huulilla todella miellyttäviltä ja minimaalisen tahmeilta. Niissä on kuitenkin juuri ja juuri tarvittava määrä tahmaisuutta, että ne pysyvät huulikiilloiksi hyvin huulilla. Sanoisin syömättä ja juomatta kestävyyden olevan hieman päälle pari tuntia. Ne tuoksuvat makean vaniljaisilta, mikä on huomattavasti miellyttävämpi tuoksu NYX:in Mega Shine-kiiltojen erittäin keinotekoisen kirsikkaesanssiin verrattuna.

Tämän setin perusteella voisin ostaa lisää butter gloss-kiiltoja, vaikka olenkin enemmän huulipunaihminen.

Pidättekö te enemmän huulipunista, -kiilloista vai muista huulimeikeistä?

9 kommenttia:

  1. Kyllä nyt on hankittava lisää näitä kiiltoja ;) Apple Strudel näyttää ihan järkyttävän hyvältä tuubissaan, mutta en kyllä kaipaa liian vaaleita mun huulille :S omat huulet on niin punertavat, että vaaleat huulituotteet näyttää ihan järkyttäviltä mulla :D
    Muistaakseni näitä tuli muutama uusi sävy nyt ja se liila houkuttelee mua :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi pakkaukset on kyllä vähän hämäävät pigmentin voimakkuuden suhteen, mut mulla on aina jotenkin niin alhaiset odotukset huulikiilloista, että oon tyytyväinen näihin! Tykkään eniten siitä, miten kivoilta nää tuntuu huulilla.

      Poista
  2. Jännästi noi kaksi ekaa on tosiaan huulilla lähes identtiset. Olen varmaan tätä samaista settiä jossain aikaisemmin katsellut ja harkinnut ostamista. Huulikiiltoja on vain niin järkyttävä määrä jo ennestään, että mitään todellista tarvetta näille ei ole ollut.

    Käytän itseasiassa ihan sujuvasti sekä huulipunia että huulikiiltoja. Yleensä aamulla laitan punaa ja töissä sitten kiiltoa, kun se on vaan niin helppoa. Minulla on työtakin taskuissa sellainen pieni valikoima, josta voi aina jonkun napata :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootpas osannu olla järkevä! Ihan kun mun ostokset tapahtuisi jonkin todellisen tarpeen mukaan :P.

      Tuo sun huulimeikkisysteemihän kuulostaa toimivalta! Se on kyllä totta, että huulipuna ei ole töissä yhtä kätevä...

      Poista
    2. Noo, rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että silloin kun näitä Nyxejä katselin, niin ei silmä vaan osunut mihinkään -muuhun- ostettavaan. Enkä siis viitsinyt pelkkiä kiiltoja tilata :)

      Poista
  3. Mistä näitä saa! Koska mä oon etsinyt näitä enkä löytänyt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pretty.fi:ssä on valikoima joitakin butter gloss-kiiltoja! Kannattaa kurkata sieltä :).

      Poista