sunnuntai 14. syyskuuta 2014

Video: Violetit sumusilmät (Sleek Vintage Romance)

Tämän viikonlopun videossa näytän pikaisesti minun tapani tehdä (violetit) sumusilmät. Käytän siihen iki-ihanaa Vintage Romance-palettia, josta minulle tulee aina meleen syksy. Tein tämän meikin kaverin synttäreille muutama viikko sitten. Meikki sai paljon kehuja, joten ajattelin näyttää teillekin. Toivottavasti pidätte :)!



Tuotteet

Sleek I-Divine Vintage Romance Eyeshadow Palette
essence Big bright eyes (pearly)
Soap&Glory Supercat Black Eyeliner Pencil
Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencil (Rockstar)
Wet n' Wild CoverAll Concealer Palette
Silk Naturals Ultimate Luxury Powder
The Body Shop Divide & Multiply Mascara
Lord & Berry Kissproof Lip Liner (Blush)
Inika Lipstick (Warm Dusk)
Lumene Natural Code Lipgloss (Creamy Fuschia)
Soap&Glory Glow All Out Luminizing Face Powder

Välineet

MUA E3 Blending Brush
Nimetön lättänä luomivärisivellin
Makeup Geek Outer V brush
Makeup Geek Blending Brush
Makeup Geek Pencil Brush
E.L.F. Studio Blush Brush
Nimettömät ripsentaivuttimet

6 kommenttia:

  1. Tämä on niin nätti! Vintage Romance on kyllä ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Itekin tykkään tosi paljon. Harmittaa vaan tää vuodenaikaan liittyvä valotilanne. Videoilla kaikki värit näyttävät niin hämyisiltä. Etsin juuri parhaillaan tietoa kuvaukseen sopivista valoista. Harrastelijakäyttöön sopivat eivät ole ihan hirvittävän kalliita, joten tekis mieli hankkia jokin sopiva. Palkkapäivää odotellessa :P.

      Poista
  2. Siis mitä. Onko tämä romance paletti näin ihana :o Olen koko ajan luullut tätä hirveän tylsäksi ja tällä saisi aikaan vain ankeita ja tunkkaisia meikkejä... Taitaa siirtyä ostoskoriin ->

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli kyllä ihan paras kommentti, Saana! :D Kyllä, se on aivan mielettömän ihana paletti! Ihan yks suosikkejani mun kokoelmasta! Take a chance on Vintage Romance! Hei sehän jopa rimmas...

      Poista
    2. No sietääkin olla! Olen ollut syntisen laiska kommentoimaan kenenkään blogeja viime aikoina, mutta tämä mun reaktio oli sellainen, että ei voinut jättää kertomatta. Niin vilpittömän häkeltynyt tästä videosta ja sun meikistä. Todellakaan kaikki viralliset tuotekuvat anna oikeutta. En ihan oikeasti olisi niistä uskonut tällaista lopputulosta. :)

      Ja tuo edellisen kommentin ensimmäisen lauseen sana "mitä" on tietysti lausuttu kuten Rölli sanoo kiukuttelulaulussa. "Mitäääää, minkä takia minun täytyy nukkua vaikka toiset saavat vielä valvoa. Minä haluan katsoa telkkariaaaaa!". Noh, vitsi toimii vain jos on lapsena saanut ylinnostuksen rölliä :P

      Poista
    3. Hihi, mahtavaa. Hei, kiitos et jaksoit kommentoida ja ihanaa nähdä, että jaksat itsekin taas bloggailla! :)

      Rölli on rock ;).

      Poista