lauantai 7. joulukuuta 2013

Joulukalenterin seitsemäs luukku ja harmittava huulipunakömmähdys

Tämänkin aamun joulukalenteriyllätys oli mieluisa. Siitä paljastui tällä kertaa klassinen kauneudenhoitoväline.


Pinsetithän ne siinä. Halusin ottaa kuvan niistä pakkauksineen, sillä se on mielestäni kivan näköinen. Merkki on The Vintage Cosmetic Company. Entiset pinsettini ovatkin jotkut iänikuiset Seppälästä hankkimani, joten oli jo korkea aika saada uudet.

Kuvassa näette myös surkeassa kunnossa olevan Laveran Deep Red-huulipunan. Sen ostamisesta ei edes ole kovin kauan aikaa, ehkä parisen kuukautta. Olen menossa tänään kuoron pikkujouluihin, ja suunnittelin bilemeikkiäni eilisiltana. Puhuin samaan aikaan poikaystäväni kanssa, ja selitin jotain katsomatta mitä olin tekemässä. Tutkailin tätä huulipunaa ja olin juuri laittamassa hylsyä kiinni, jota ennen pitää itse huulipuna kiertää takaisin alas tuubiin, tietenkin. Olin tekemässä juuri sitä, kunnes tajusin kiertäneeni itse huulipunaa, en pakkausta. Sen seuraukseni huulipuna meni tietenkin poikki ja se näyttää nyt tuolta. Kyllä mulla oli hetken suru puserossa, sillä tuo puna on todella ihana ja haluaisin käyttää sitä  tämän illan meikissä. Pois en tosiaankaan aio sitä heittää, vaan todennäköisesti murskaan sen pikkuiseen purkkiin ja levitän siveltimellä. Se ei vaan ole yhtä kätevää, mutta minkäs teet. Nyyh.

Onko teille muille käynyt vastaavia meikkimokia? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti