maanantai 16. joulukuuta 2013

Love Me Beauty Box: joulukuu 2013 (Lord & Berry, Headline Colours, S5, Rodial)

Kun tämän kuun Lovelula-boksi oli hyvin ihonhoitopainotteinen, Love Me Beauty oli onneksi värikosmetiikkapainotteinen. Se oli mielestäni räätälöity pikkujoulukauteen sopivammin kuin Lovelula. 

Tällaista boksissa tuli tällä erää:



Lord & Berry Intensity Lipstick ja Kiss Proof Lip Liner
Minulla on ennestään molemmat tuotteet eri sävyisinä. Tämän huulipunan sävy on Glazed Pink kun taas huultenrajauskynä on sävyssä Romantica. Kuten olen aiemminkin sanonut, pidän näiden huulipunien koostumuksesta mutta valitettavasti Glazed Pink ei vaikuta minun sävyltä. Sellaisenaan se näyttää hieman vaaleanpunaiseen taittuvalta harmaalta minun huulillani. Yök! Pitänee kerrostella sitä eri värien kanssa ja yrittää keksiä joku kombo, jolla sen saisi näyttämään imartelevammalta. Huultenrajauskynä puolestaan on sävyssä Romantica, joka on tismalleen saman sävyinen kuin omistamani Urban Decayn Revolution Lipstick sävyssä Turn On. Jos haluatte nähdä millainen väri on kyseessä, niin klikatkaa itsenne ihmeessä Crazy About Lipstick-haasteeseen. Romantica on siis hyvin viileä pinkki, joka minulla näyttää vähän liiankin viileältä. Olen arka käyttämään juuri tällaisia sävyjä, joten opettelua se vaatii. 

Rodial Glamtox day-päivävoide
Rodial ei ole mulle merkkinä ollenkaan tuttu, joten kiva päästä kokeilemaan jotain täysin uutta. En ole vielä ehtinyt kokeilla tätä ollenkaan, sillä testaan tällä hetkellä Espan ihonhoitotuotteita. Yritän olla käyttämättä samaan aikaan muita ihonhoitotuotteita saadakseni kunnon tuntuman Espaan.

S5 Restore Cream
Oli kiva saada uusi tuote S5-luonnonkosmetiikkamerkiltä. Minulla on ennestään pari S5-seerumia, joista molemmat ovat aivan loistavia. En ole tosin Rodialin tapaan ehtinyt ollenkaan kokeilla tätä vielä, mutta arvostan deluxe-näytteen pumppupulloa!

Headline Colors Quicksand
Kyseessä on siis kynsilakka, joka näyttää ainakin pakkauksessa neutraalilta harmahtavan ruskealta tai eri valossa ehkä jopa hieman harmahtavan violetilta. Lienee hyvä arkisävy joka tapauksessa.

Yllätystuotteena Love Me Beauty lahjoitti joulun kunniaksi Balm Balmin Indulge Bath & Shower Oilin. 

Tässä boksissa värikosmetiikan ja ihonhoidon suhdanne oli mieleeni, vaikka Lord&Berryn tuotteiden sävyt eivät ole ihan just minua varten. Eihän sitä koskaan tiedä, miten maku muuttuu ja kehittyy!

Mitä mieltä te olette tästä boksista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti