tiistai 9. heinäkuuta 2013

Amarya Beauty Box - heinäkuu 2013

Taas on se aika kuukaudesta - uusimman Amarya-boksin sisällön esittely! Kiljuin innosta avattuani tämän kuukauden paketin, koska siinä tuli eräs tuote, jota olen toivonut hartaasti...


...kyllä, Zoyan kynsilakka! Ja vieläpä kirkas pinkki! Minulla ei ole aikaisempaa kokemusta Zoyasta, mutta nämä kynsilakat ovat jonkinlaisia kulttituotteita blogeissa ja Youtubessa. Olen halunnut kokeilla niitä ihan vain niiden hehkutuksen takia jo jonkin aikaa, mutta koska en ole intohimoinen kynsienlakkaaja, en halua investoida kymmenen puntaa yhteen kynsilakkaan. Olen niin onnellinen, kun värikin sattui just eikä melkein kohdilleen!

Okei, eli tämän kuun Amarya-tuotteet ovat:

Zoya Colour Cuties (Limited Edition) Nail Polish in Lo (minikoko; RRP 7.5ml/£5.15)
John Masters Organics Linden Blossom Face Creme Cleanser (dry/mature skin) (5 millin näyte; RRP 118ml/£22)
Neom Inspiration Organic Hand Cream (RRP 50ml/£12.50)
Dr. Hauschka Toned Day Cream (5ml näyte; RRP 30ml/£27.45)

Myös tuo käsivoide tuli todella hyvään tarpeeseen, koska edellisessä Amarya-boksissa tullut Oxygenin käsivoide vetelee jo loppujaan eikä mulla ollut varalla jemmassa mitään.

Nyt sitten lakkailemaan kynsiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti