maanantai 29. heinäkuuta 2013

Juhlameikki #2

Kirjoittelin vähän aikaa sitten muutaman viikon takaisissa häissä käyttämistäni tuotteista, joilla tein juhlameikkini. Olin viime viikonloppuna jälleen kerran häissä, tällä kertaa Pohjois-Ranskassa. Häät olivat upeat ja ruokaa ja juomaa todellakin riitti. Minulla oli siellä eri mekko kuin edellisissä häissä, koska sain noin viikko ennen Ranskan häitä tietää, että morsiusneidoilla on laivastonsiniset asut. Aiemmin käyttämäni mekko oli juuri sen värinen, joten päädyin tällä kertaa vaaleanpunaiseen mekkoon. Tein siis myös hieman erilaisen meikin kuin viimeksi - tai siis no, meikki on samantyylinen, mutta eri sävyinen. Käytin silmämeikissä helmiäisenvalkoista, ruskeaa ja kuparia.

Sori, kuvassa ei ole huulimeikkiä laitettu vielä!

Tuotteet

B. Prepared Face Primer
B. Flawless Complete Coverage Foundation (Rose Ivory)
MUA Conceal & Brighten Kit 
The Body Shop Honey Bronze Bronzing Gel for Face (sekoitettuna meikkivoiteeseen)
The Body Shop Honey Bronze Bronzing Powder (001 Light Matte)
Too Faced Shadow Insurance Eye Primer
B. Stunning Vibrant Eye Shimmmer (Dusk till Dawn)
Tarte Amazonian Escape Eye&Cheek Palette (käytin paletin luomivärejä ja poskipunia)
Soap&Glory Supercat - nestemäinen rajauskynä (musta)
B. Loud Volumising Mascara
E.L.F. Eyebrow kit (Light ja Medium)
MUA Lipliner (Softly Lined)
GOSH Light n Shine Lip Glaze (Rose)

Too Faced Shadow Insurance, joku B. Is For Beautiful-merkin voidemainen luomiväri koko liikkuvan luomen päällä ja Tarten luomivärit ovat aivan lyömätön yhdistelmä meikin kestävyyden kannalta. Hässäkkä oli kasvoillani viitisentoista tuntia hyvin lämpimässä ja kosteassa säässä, eikä silmämeikkini juuri edes haihtunut sinä aikana! Se pysyi ihan just siellä missä sen pitikin, eikä poistaessani meikkiä näkynyt mitään epämääräisiä rantuja tai mitään. Ainoastaan Supercat-rajaustussia oli siirtynyt hieman luomivakoon, mutta sekin tapahtui ihan vain loppua kohden eikä sitä ollut tapahtunut katastrofaalisen paljon. Olen todella ylpeä meikin kestävyydestä!

Reissun aikana minulle olivat tupsahtaneet tämän kuun BeautEco Box ja MUA:n aletilaus. Niistä tulee postaus mitä pikimmiten.

Toivottavasti kaikilla oli kiva viikonloppu. Hyvää tätä viikkoa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti