maanantai 22. heinäkuuta 2013

Pikkuruinen muotihaalinta

Hups, kylläpäs näitä haalintoja taas pukkaa. Olen menossa täksi viikonlopuksi Ranskaan häihin. Alunperin ajattelin tietenkin käyttää samaa asua kuin parin viikon takaisissa häissä, eli laivastonsinistä mekkoa. No, minulle selvisikin viime viikolla, että näissä Ranskan häissä morsiusneidoilla on laivastonsiniset puvut ja morsian tykkäisi, jos vieraat eivät sitä väriä käyttäisi. Sehän tarkoitti sitä, että mun pitäisi hankkia uusi mekko ja sassiin! Eipähän tuo nyt ihan hirveästi haitannut, sillä ainakin mulla oli hyvä syy shoppailla.

Kävin tänään kaupungilla ja mukaan tarttui muutama kiva juttu.


En yleensä tykkää mitenkään erityisemmin tuosta epäsymmetrisestä helmasta, mutta se ei tässä mekossa ole ihan hirveän radikaali (esim. etuhelma ei ole mikään mini) joten se ei haittaa minua. Melko klassinen mekko muuten mielestäni, väriä ja tuota helmaa lukuunottamatta. Mietin tovin, että onkohan täysin kokonaan vaaleanpunainen mekko vähän liian överi, mutta ajattelin että menkööt - varsinkin kun kyseessä on kesähäät! Ostin mekon New Lookista.


Kermanvalkoinen laukku on peräisin Topshopista, joka muuten toimittaa ulkomaillekin. Laukku on varmaan halpisversio Chanelin laukkuklassikosta - ainakin niissä on samaa näköä.  Okei, tiedän, että tämä laukku ei ole iltalaukku, mutta aion käyttää sitä häissä joka tapauksessa. Se on myös just passelin kokoinen olkalaukku vaikkapa baarissa tai kaupungilla käydessä silloin, kun messissä ei tarvitse olla muuta kuin lompakko ja puhelin. Tällaista olenkin kaivannut, ja laukun tyyli sopii melkeinpä kaikkeen.


Laukku ja mekko olivat normaalihintaisia. Tämä ihanainen minttupitsiunelma oli spontaani aleostokseni. Nähtyäni sen Debenhamsissa minun oli pakko ostaa se. Sattui vielä olemaan yksi minun koossani jäljelläkin. Olen menossa huomenna töiden jälkeen aikaisille synttäridrinksuille työkavereiden kanssa ja taidan laittaa tämän päälle. Rakastan tätä jo tosi paljon nyt! Se sopii mulle mielestäni tosi hyvin ja värikin on raikas. Aaah. Tykkään hirveästi myös perhoshihoista yleisesti ottaen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti