torstai 6. kesäkuuta 2013

Ihkaensimmäiset NYX-tuotteeni

Uskokaa tai älkää, mutta ostoslakon jälkeisen shoppailun hedelmien esittely jatkuu edelleen. Tänään minulle tuli postissa ihkaekat NYX-tuotteeni. Olen halunnut halunnut kokeilla merkin legendaarisia poskipunia ja Jumbo Eye Pencil-luomivärikyniä jo pitkään, mutta en tiennyt NYX:in UK-verkkokaupasta ennen ostoslakkoani. Kävin kiduttamassa itseäni siellä jatkuvasti kuolaten kaikkia ihania poskipunia. Aah...


Rouge Cream Blush in Glow
Rouge Cream Blush in Bronze Goddess
Powder Blush in Cinnamon
Jumbo Eye Pencil in Bronze
Jumbo Eye Pencil in Milk
Auto Brow Pencil in Medium Brown

Bronze Goddess; Glow

Näiden kahden poskipunan koostumus vaikuttaa hyvin miellyttävältä ja helpolta myös levittää. Ajattelin, että Bronze Goddessia voisi varmaan käyttää voidemaisena aurinkopuuterina kun taas Glow on omiaan myös huulimeikiksi. Bronze Goddess näyttää liian kummalliselta minun huulillani, mutta se varmasti sopii jollekin toiselle. 

Powder Blush in Cinnamon; Jumbo Eye Pencil in Bronze; Jumbo Eye Pencil in Milk; Auto Eye Pencil in Medium Brown

Cinnamon näyttää tiivistettynä värinä aika hurjalta, mutta kun sitä vähän levittää paremmin ihoon, se näyttää itseasiassa aika kivalta. Halusin kokeilla jotain poskipunan sävyä, jota minulla ei ole ennestään eikä minulla ole mitään vastaavaa. Tämä varmaan näyttäisi hyvältä myös yhdistettynä johonkin muuhun poskipunaan - kenties E.L.F:in Tease-nudeposkipunaan? 

Luomivärikynien koostumus vaikuttaa hyvin voimakaspigmenttiseltä ja tasaiselta. Pitää heti päästä testaamaan niitä. Kulmakynä puolestaan onkin aika kova - luulin sen olevan niitä sellaisia pehmeitä kyniä. Mulla ei itseasiassa ole muita kulmakyniä, kun käytän aina E.L.F:in kahta eri kulmavahaa ja -puuteria.

Ihanan aurinkoista viikkoa kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti